Subject: IP7586 Ruusmäe-Viitina 2.etapp, Rõuge vald, Luutsniku küla, Võru maakond
From: "Rebane, Karl-Magnus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 11:17:05 +0300

Tere!

Edastan Teile kooskõlastuseks IP7586 Elektrivõrgu asendiplaani. Projekt
hõlmab sel aastal kooskõlastatud IP7142 Ruusmäe-Misso projekteeritud
maakaablit (antud maakaabli kõrvale uue maakaabli projekteerimist).
Kooskõlastuse tegija Peeter Uibo.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.